Beschadigd koffertje
Als het koffertje beschadigd is bij aankomst, direct een foto maken van de verpakking waarin het koffertje is geleverd en het koffertje zoals het er op dat moment uit ziet en via Whatsapp 06-19177026 of info@koffertjeenco.nl direct doorsturen ovv ordernummer.
Let wel... De koffertjes worden met de hand gemaakt, dus ze zijn nooit perfect. Soms zijn stiksels strakker, zit er een klein puntje in de lak. De charme zit hem in het nostalgische van deze koffertjes. Ook kan ergens een stukje van de coating aan een randje missen, het karton niet perfect zijn aan een randje, een deel van de klep niet perfect haaks op de klep staan... etc.
Kleine imperfecties
Wij nemen geen koffertjes met kleine imperfecties retour! Lees hierboven.
Verpakking ook beschadigd
Maar als er bij de post iets ingedeukt is, dan is dit uiteraard niet nostalgisch, maar is er iemand bij de post onvoorzichtig geweest.
Om je schademelding in behandeling te nemen hebben we vervolgens 6 foto’s van de schadezending nodig.
1. Één foto van de hele buitenkant van het pakket.
Zorg ervoor dat het verzendlabel en eventuele schade aan de buitenkant duidelijk zichtbaar is.
2. Één foto van het geopende pakket.
Vanaf de bovenkant genomen. Hierbij moeten de inhoud en de binnenverpakking goed te zien zijn.
3. Één foto van alle typen binnenverpakkingen.
Dit zijn de materialen die je aantreft rondom jouw artikel en in de verpakking.
4. Één foto van het gehele beschadigde artikel.
Zorg ervoor dat het volledige artikel zichtbaar is.
5. Één detailfoto van de concrete schade.
Dit gaat om de schade die zichtbaar is op het artikel.
6. Één foto van het verzendlabel op de verpakking.
Zorg dat de informatie op het label goed leesbaar is.
Stuur deze foto's met je ordernummer per E-mail of Whatsapp en we nemen het direct in behandeling.
Voor een goede afhandeling willen we je vragen om de beschadigde inhoud, de doos en al het verpakkingsmateriaal te bewaren tot de schadeclaim volledig is afgerond. Dat is een van de voorwaarden van PostNL.